maandag 4 mei 2015

Flower fun

Ik weet niet precies waarom, maar het maken van foto's zoals je die in deze post ziet, maakt me blij. Ik hou van details, kleur. En ze fluisteren lente. Fluisteren ja, want ik heb het weerbericht gekeken. Nou, dat wordt dus geen urenlang zonnen of kiezen tussen de shortjes in mijn kast. Maar goed, we doen het er maar mee! Zometeen ga ik met mijn moeder aan de slag in mijn slaapkamer. Een grondige schoon- en opruimbeurt zal ie krijgen! Morgen is het plan om naar het Bevrijdingsfestival in Zwolle te gaan. Alleen.. gaat het dus wel regenen. Ga jij morgen ook naar een bevrijdingsfestival? En laat me welke foto je mooi vindt!

15 opmerkingen:

  1. Mooie foto's weer! Foto's 4 en 9 zijn mijn favoriet! Ja, zo jammer dat ze voor morgen zulk slecht weer voorspellen, ik ga ook morgen ook naar een bevrijdingsfestival!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's! Succes met je kamer en veel plezier morgen (in de regen :( ) X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's zeg! Bloemen zijn zo fotogeniek haha, elke keer weer<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wordt blij is ik naar deze foto's kijk! :) En morgen ga ik naar het bevrijdingsfestival in Assen, hopelijk blijft het droog! Succes met de schoonmaak ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, die laatste twee foto's zijn super mooi! Ik ga morgen ook naar het bevrijdingsfestival in Den Bosch, hopelijk valt er niet al te veel regen...!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel stom dat het morgen gaat regenen! Ik ga naar Nijmegen, naar dat bevrijdingsfestival. Zou veel leuker zijn natuurlijk als de zon scheen maar ja :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's weer. Ik hou van bloesem! ♥ Jammer dat ik die hier in de nabije omgeving maar weinig zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's! Ik vind bloesem altijd zo mooi ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow! It's so beautiful:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, super mooie foto's! Ik hou ook van de kleur van bloemen! :) Jammer dat het weer wat te wensen overlaat, ik vind altijd dat het weer zo enorm bepalend kan zijn.. Maar aan de andere kant moet je het er ook echt niet door laten verpesten natuurlijk, dat is zonde van al die leuke festivals die er morgen zijn! Ik heb helaas m'n Engels IB examens en ik moet leren voor mijn eindexamens :( Maar heel veel plezier morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Jij veel succes met het leren voor je eindexamens!

      Verwijderen
  11. Wat een prachtige foto's. Ik kan niet kiezen welke de mooiste is. Ze zijn stuk voor stuk prachtig. Ik moet met bevrijdingsdag gewoon werken. Dus de hele dag binnen op kantoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De 4e foto vind ik mooi! Ik ben afgelopen weekend naar de Keukenhof geweest, daar heb ik 270 bloemen foto's gemaakt haha, I love it! Ik ga vandaag ook naar een bevrijdings festival, in Den Bosch. Nog nooit geweest. Ben benieuwd :) Veel plezier in Zwolle!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De kleuren maken het allemaal heel vrolijk! Ik wist dat het ging regenen, en heb lekker in de sportschool gezeten :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.