zondag 17 mei 2015

# 073 - Instagram - week 20

Wauw.. waar zijn deze twee weken gebleven? Ook al heb ik de helft van de tijd niets uitgevoerd, toch is mijn meivakantie supersnel voorbij gevlogen. Afgelopen week begon met twee superfijne dagen in Antwerpen. Het weer was perfect! En ik heb erg genoten van de stad. Ik vond het erg sfeervol. We hebben lekker gewinkeld, gegeten en natuurlijk veel foto's gemaakt. Op donderdag was het Hemelvaart. We zijn toen met ons gezin naar 't Harde gegaan. Daar liep een soort braderie door het halve dorp heen. Lekker mensen spotten, kibbeling eten en een terrasje pakken. Gisteren heb ik weer eens gek gedaan en ben ik gaan koken. Ik kookte tagliatelle met een romige saus met spinazie, asperges, rode ui en gerookte kip. En iedereen vond het lekker thuis, yay! Gisteravond kletste ik weer gezellig bij met Giedo en Daphne in de Rede. Hoe mijn dag er vandaag uit gaat zien weet ik niet, op een feit na: ik ga vanavond genieten van de finale van So You Think You Can Dance. Ik denk dat dit toch wel mijn meest favoriete programma is. Julie is vanaf het begin al mijn favoriet, dus ik vind het geweldig dat ze er nog in zit. Winnen gaat ze denk ik niet, maar ik gun het alle vier de kandidaten, ze zijn allemaal fantastisch. Nu nog 7 werkweken te gaan.. Ik ge me langzaam verheugen op onze reis naar Zuid-Afrika..!


Ein-de-lijk zonnen op het dak. ✗ Nieuw versus vier Italiaanse zomers. ✗ OOTD op maandag.


Australian Ice Cream! ✗ In de Sting. ✗ Pizza's.


Jurkjes passen. ✗ Barnini. ✗ Nieuwe lens gekocht.


Dinertje bij El Torro. ✗ Het mooie station van Antwerpen. ✗ -


Antwerpen. ✗ OOTD op donderdag. ✗ Terrasje.


Leuke straatjes. ✗ Madrid, februari 2015. ✗ Barnini.


Grote Markt. ✗ Een heerlijke koek van Goossens. ✗ Mei, 2014.


Mijn kookkunsten.

10 opmerkingen:

  1. Wat een lekker eten en leuke outfits.
    In een korte tijd ben je uitgegroeid tot een van mijn favoriete bloggers :)

    Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige foto's allemaal! X Laura www.mixtfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad een erg mooi station in Antwerpen. Jaren geleden ook geweest.
    Leuk foto overzichtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oee wat een leuke foto's! Het eten ziet er lekker uit en leuke outfits!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's weer! Ik ben benieuwd wie SYTYCD vanavond gaat winnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk overzicht! Ben je tevreden met de nieuwe lens? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Antwerpen is zo leuk! Ik ben er precies een jaar geleden heen geweest en ik zou er snel weer graag heen willen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha die slippers, waren zeker aan vervanging toe!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.