woensdag 8 april 2015

Sky blue

Het is woensdagmiddag. En ik heb weekend! Dit moet mijn kortste werkweek van het jaar zijn, haha. Morgen en overmorgen heb ik vrij. Dit hele schooljaar moest ik verplicht vrije dagen opnemen. En aangezien ik morgen jarig ben, dacht ik: waarom niet gewoon vrij nemen op mijn verjaardag? Vandaag heb ik lekker getrakteerd in de klas en aan mijn collega's. Wat ook heerlijk is, is dat ik voortaan lekker op woensdagmiddag in het autootje naar huis rijd. Mijn moeder heeft namelijk een nieuwe auto, de Mini One, wat betekent dat háár Toyota Yaris nu van mij is. En dat is heel, heel fijn. Morgen ben ik dus jarig en ga ik wat leuks doen. Wat weet ik alleen nog niet. Wat ik wel weet is dat mijn broer en ik zaterdag onze verjaardagen vieren (hij is dan jarig). We nodigen onze vrienden uit voor een barbecue. Super gezellig. En eh, klopt het nou dat het vanaf morgen mooier weer wordt? Ik hoop op een zonnige verjaardag :)!

17 opmerkingen:

  1. Aahh leuk dat je de auto van je moeder hebt gekregen! Ik hool dat je een fijne verjaardag krijgt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast gefeliciteerd! En wat een mooie foto's weer.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zeg, zo vroeg weekend! Alvast gefeliciteerd en geniet van je verjaardag!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, zo vroeg weekend! Geniet ervan <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alvast gefeliciteerd en een fijne dag morgen! :) Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's en wat fijn dat je je moeder haar auto mocht hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's, geniet van je weekend <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto's! En fijn dat je je moeder's auto nu hebt. Hmm hopelijk wordt het morgen inderdaad een mooie dag! Fijne verjaardag alvast en geniet van je vrije dagen! ;) x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige foto's weer! Ik krijg altijd zo'n zomergevoel van jouw bloemenfoto's met helderblauwe lucht......

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alvast een gelukkige verjaardag! Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een heldere foto's! Prachtig! Alvast gefelicteerd <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geniet van je vrije dagen! En natuurlijk alvast een fijne verjaardag morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd! en een fijne dag vandaag. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gelukkige verjaardag! Het weer heb je alvast mee :D (ofja, bij ziet het er goed uit, ik hoop dus bij jou ook)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk artikel! geniet van je autootje!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vrolijke foto's, eindelijk lente! Een dagje te laat, maar toch een gelukkige verjaardag gewenst! Geniet van je weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.