zaterdag 20 december 2014

Essen

Wihuu, vandaag ga ik voor 't eerst in mijn leven naar een kerstmarkt! Hihi. We gaan naar Essen. Ik ben wel benieuwd, het lijkt me erg sfeervol. Het waait wel heel erg, maar het scheelt dat het niet ijzig koud is. Gisteravond keken we thuis de finale van TVOH. Mijn zusje en ik zijn erg fan van O'G3NE. Van alle TVOH's die er tot nu toe zijn geweest, springt O'G3NE er voor mij uit. Sjors vond ik ook echt enorm goed en op een gegeven moment stond hij zelfs bovenaan. Maar gelukkig viel de winst in goede handen. Vandaag is het trouwens ook precies één jaar geleden dat ik de Kerstloop liep. Ik liep toen in 49:23 minuten 10 kilometer! Ik was zo trots toen, haha. En ik vind het nog steeds tof om op terug te kijken. Nu ga ik m'n tanden poetsen en de laatste spulletjes in mijn tas doen en dan ben ik klaar om te gaan!

9 opmerkingen:

  1. Super leuk dat je naar Essen gaat voor de kerstmarkt, hij schijnt daar echt HUGE te zijn! Ik ben vorig jaar wel in Lille geweest en dat was ook heel tof. Het ziet er zo gezellig uit, al die kraampjes, versieringen en lichtjes. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier in Essen! Ik vind O'G3NE ook ontzettend goed, ze zijn echt een terechte winnaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die bovenste foto ziet er heerlijk uit haha! Veel plezier op de kerstmarkt!
    x Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag al foto's verschijnen op instagram, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.