donderdag 11 september 2014

Nieuwe layout!

Jaaa, ik heb weer een nieuwe layout! En het werd ook stiekem wel weer eens tijd. Mijn vorige layout was heel erg zomers. En nu de herfst er bijna aankomt, wilde ik toch graag een bijpassend uiterlijk voor mijn blog. Ik ben er wel weer tevreden over zo. Het liefst zou ik ook een keer een ander sjabloon op mijn blog willen. Maar ik ben nou niet echt een held met HTML en codes aanpassen, dus telkens als ik iets probeer, ben ik bang dat mijn blog er niet meer zo uit komt te zien als de bedoeling is. Maar voor nu neem ik genoegen hiermee!

Velen van jullie volgen me al op Instagram, Google Friend Connect (zie rechts op mijn blog, onder mijn blogarchief) en op Bloglovin'. Sinds kort plaats ik mijn updates ook op Google+. Ik zou het leuk vinden als jullie me toe willen aan de kring 'volgen'. Voor mij handig, omdat ik jullie dan ook via die manier kan terug volgen.

Ik hoop dat mijn nieuwe layout jullie bevalt! Tips en opmerkingen zijn welkom, hoewel ik er denk ik niet meer veel aan zal veranderen of toevoegen. Liefs, Denise.

20 opmerkingen:

  1. Wauw, heel erg mooi! En het past inderdaad heel goed bij de herfst :) Ik vind je crop top met lange mouwen (als je dat zo zegt, haha) heel erg leuk trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh mooi Denise, je blog is helemaal klaar voor de herfst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben zo jaloers op je layout kunsten altijd, haha. Je gebruikt toch nog altijd 2Pic daarvoor hé? Ik heb het al verschillende keren willen installeren maar dat lukt niet, er staat dat ik Winzip moet hebben maar Winzip is niet gratis?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind deze layout ge-wel-dig :D een stuk leuker dan de vorige, eigenlijk. Dus zeker een vooruitgang! De foto's in je header vind ik ook zo leuk. Liefs, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er weer erg mooi uit! Die achtergrond kleur staat mooi bij je header. Ik heb 'm altijd op wit staan, maar jouw kleurtje vind ik erg leuk en origineel! Ik vind het zo knap hoe jij je header maakt, die foto's lopen echt perfect over in elkaar. Zo leuk en creatief! Niks meer aan doen, hij is perfect zo! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toffe lay-out! Inderdaad herfstproof, hele mooie kleur groen op de achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi, prachtige kleuren voor de herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie layout en inderdaad een beetje meer herfstachtig! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaa met je leuke outfit! Je lay-out is harstikke leuk geworden!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Denise! Ziet er goed uit!! Groet Edwin.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gedaan! Ik vind je header erg mooi gedaan, hij lijkt wat op de vorige waar door hij herken baar is maar is toch wel heel anders.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.