dinsdag 30 september 2014

Florence 2.0

Na Florence, Siena, Pisa en Lucca en Greve in Chianti en Radda in Chianti is dit de vijfde (!) en een na laatste post met vakantiefoto's. In deze post zie je opnieuw foto's van Florence. Deze stad hebben we namelijk twee keer bezocht. Deze tweede keer ging het voornamelijk om de Boboli-tuinen, oftewel: Giardino di Boboli. Er werd ons gezegd dat deze tuinen zeer de moeite waard waren om te bezoeken. In werkelijkheid viel het echter tegen. Natuurlijk is het leuk om gezien te hebben, maar we werden er niet door weggeblazen. Bovendien was het de entreeprijs niet waardig. Sowieso heb ik niet al te beste herinneringen aan deze ochtend. Ik had namelijk een hangover van de nacht ervoor. Het scheelde niet veel, of ik had mijn maaginhoud in een van de bloemperkjes gedeponeerd. Maar later op de dag, toen we weer de stad ingingen, bloeide ik langzaam weer op. Ik at een enorm lekker ijsje (waarvan het hoorntje vérs voor mijn neus werd gemaakt) en dronk een lekkere cappuccino. Geen straf om voor een tweede keer door deze prachtstad rond te dwalen. Hier aten we ook pizza waarbij je meerdere stukjes mocht uitkiezen. Het totaal werd dan gewogen. Wel eens gezien? Anyways, hier de foto's!

6 opmerkingen:

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.