maandag 8 september 2014

Bureau herfstklaar

Ik ben er misschien een beetje vroeg mee, maar ik ben alvast begonnen om mijn kamer 'herfstklaar' te maken. Daar begon ik vorig weekend al mee door al mijn truien en cardigans aan mijn kledingrek te hangen en de t-shirtjes weer terug in de kast. Dit weekend pakte ik mijn bureau aan. Ik heb mijn lente-collage van de muur gehaald en deze vervangen voor plaatjes en frutsels in herfstkleuren. En ik heb wat nieuwe kaarsjes gekocht en een heel schattig knuffeltje die ik gewoon mee móest nemen toen ik hem zag liggen. Ik vind het er weer leuk uitzien nu! Als de seizoenen veranderen, is dat dan ook te zien in jullie kamer?


19 opmerkingen:

  1. Gezellig ingericht! Ook leuk al je kaarsjes bij elkaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er heel leuk uit! Vooral met al die leuke kaarsen! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit! Ook lekker overzichtelijk. OP Mijn bureau is altijd een enorme bende

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het zo gezellig eruit zien :D ik verander mijn kamer niet echt drastisch per seizoen, haha. Al zullen er nu misschien weer wat meer kaarsjes tevoorschijn komen.
    Liefs, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er onwijs gezellig uit! Ik heb al helemaal zin in de herfst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel tof gedaan allemaal, ziet er zo gezellig uit met die kaarsjes! En dat knuffeltje is zo cutee<3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk en sfeervol! Ik heb ook kaarsjes op mijn kamer, maar ik doe ze nooit aan. Ik vind jouw kaarsjes erg leuk met dennenappeltjes als decoratie. Ben ik in ieder geval niet de enigste die zoveel zin heeft in de herfst haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er heel gezellig uit. Leuk gedaan! ♥

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig gedecoreerd! Leuk ook die collage en mooie kleur muur.
    Het knuffeltje is erg schattig, een beetje vintage achtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige werkplek! Die kaarsjes zijn heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er gezellig uit! En dat knuffeltje is echt te schattig, ik begrijp dat je die niet kon laten liggen. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet jouw bureau er super leuk uit! Die lamp vind ik ook echt heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.