woensdag 2 juli 2014

cd zomer 2014

Yes. Deze zomer kunnen we weer lekker uit ons dak gaan in de auto! Ik zocht de leukste nummers van dit moment uit (op een paar oude nummers na) die mijn zusje en ik, maar óók mijn ouders leuk vinden. Ik vind het altijd leuk om zoiets te maken. Ik downloadde de nummers en mijn broertje brandde ze op een cd'tje. Daarnet heb ik de artiesten en titels van de nummers in word gezet. Ik zocht een leuk lettertype op op dafont, genaamd Moon flower. Staat net wat origineler. En ik gebruikte zomercollages die ik al eerder had gemaakt voor de cover. Als je mijn blog goed volgt, dan weet je dat ik elk jaar een playlist op mijn blog zet. Dat ga ik volgende week ook nog doen! Maken jullie ook wel eens zelf een cd?



Playlist:
1. Sam Feldt & de Hofnar vs. Henk Westbroek – Zolang Ik Jou Heb
2. Maroon 5 – Maps
3. Omega - Si Te Vas - Que Tengo Que Hacer
4. Second City – I wanna feel
5. Nico & Vinz – Am I wrong
6. Anders Nilsen – Salsa tequila
7. Vitaa feat. Maitre Gims - Game Over
8. Kyla La Grange - Cut Your Teeth (Kygo Remix)
9. Gers Pardoel – Louise
10. Le Youth – C O O L
11. Clean Bandit feat. Sharna Brass – Extraordinary
12. Ultimate Kaos - Casanova (Naffz Moombahton Remix)

19 opmerkingen:

  1. Wat een leuk, origineel idee! Ziet er leuk uit en de lettertype is mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!
    Vroeger deed ik het ook wel eens een eigen CD maken, maar sinds ik Spotify heb en er snoertjes zijn om je telefoon of ipod met de radio in de auto te verbinden is dat een beetje verleden tijd.
    Wel een leuke playlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk idee, sommige liedjes ken ik nog niet.. ik ga ze even luisteren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaa, dit deed ik vroeger ook altijd! En die namen we dan mee op vakantie in de auto naar Frankrijk. Aan het einde was je hem wel helemaal zat, want hij werd continue weer aangezet. Maar dat zijn wel vaak de nummers waar je dan later weer vakantie herinneringen aan over houdt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er leuk uit je CD! Clean Bandit vind ik ook fijn en helemaal in de auto:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Als ik muziek moet uitkiezen die mijn hele familie leuk vindt, dan wordt dat een hele rare cd! Leuk gedaan zo met die collage op de voorkant, echt origineel :) En je hebt er hele leuke nummers op gezet! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat deed ik vroeger altijd! Ik noemde ze "verzamel CD's" haha. Nu luister ik alles gewoon op mijn laptop, meestal via Spotify, dus dan vind ik het niet meer zo nodig om een CD te branden. Maar wel leuk om te hebben zoiets!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je dit doet! :) De CD ziet er meteen erg leuk uit met die collage en de lettertype die je hebt uitgezocht. Ik heb zelf nooit een CD gemaakt, maar maak wel altijd lijstjes met liedjes/albums die ik nog op mijn iPod wil hebben voordat ik op vakantie ga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk zeg! De voorkant is echt mooi geworden! X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een fijne liedjes staan er op deze cd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik maakte vroeger ook altijd van dit soort CD's, heerlijk om alles zo bij elkaar te verzamelen. Daar kon ik echt uren mee bezig zijn! Nico en Vinz zijn mijn favoriet voor deze zomer (:

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke liedjes! Heb er meteen enkele opgezocht omdat ik ze niet allemaal kende.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee om dat te doen! Ik maakte ze vroeger maar nu niet meer aangezien in geen radio heb en meestal muziek via spotify afspeel. Maar een goed idee om er een te maken voor in de auto :))

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk gedaan! Ik wist trouwens helemaal niet dat je een broertje hebt hihi. Maar een cd branden voor in de auto is inderdaad heel erg leuk, wij gaan meestal met het vliegtuig dus we hebben geen lange auto ritjes meer haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk idee, ook erg leuke liedjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk idee! Dat wil ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk artikel en ook het cd hoesje ziet er heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.