zaterdag 31 mei 2014

At the end of May

Goedemorgen! Het zonnetje schijnt en we zijn pas op de helft van dit lange weekend, fijn! Gisteren gingen Huy, Estelle en ik naar Walibi World. Dat ligt super dicht bij ons in de buurt, maar ik ga er niet heel vaak heen. We gingen eerst in de Space Shot en zijn daarna twee keer achter elkaar in de Goliath geweest. Bij de tweede keer spraken we af dat we net deden alsof we een selfie maakten, op het moment dat de achtbaanfoto werd gemaakt. Dat was onwijs grappig. In de Excalibur werd ik een beetje misselijk, dat was wel jammer. Met pijltjes gooien heeft Huy twee knuffels voor mij gewonnen! Een kleine draak en een super schattige grote giraf. Awww! Verder hebben we ons ook weer misdragen met het eten van lekkere dingen: een pak bastognekoekjes, een zak patat, croissantjes.. Het was een geslaagde dag! Zometeen gaan mama, Estelle en ik winkelen in Almere. En vanavond ga ik met Daphne en Giedo bij Daphne gourmetten en voetbal kijken. Gezellig! Kus.

10 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je naar walibi bent geweest, en daar zo dicht bij woont! Is zo'n leuk park :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt als een leuk weekend! Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! En is Huy je vriendje trouwens? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto's! Veel plezier met winkelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben benieuwd naar je aankoopjes van vandaag! Je hebt echt prachtige ogen, deze foto's accentueren het helemaal! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's! Wat grappig; ik was gisteren ook naar Walibi World en heb ook een erg leuke dag gehad. Liefs, Melissa

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.