zondag 6 april 2014

# 021 - Instagram - week 14

Goedemorgen! 't Is zondag en ik heb weer een prima weekje achter de rug. Ik heb weer hard gewerkt met groep 4, dus dat is fijn. Ook heb ik weer vier avondjes in de sportschool vertoefd. Deze week was er voor de laatste keer GRIT Strength 2. Ik weet nog wel de allereerste les.. kil-ling. Ik vroeg me af hoe ik het in hemelsnaam vol ging houden elke week. Maar het is gelukt en nu is er weer een nieuwe uitdaging. Ook heb ik me weer een keer laten wegen. De laatste keer was 17 december. Mijn vetvrije massa is met 0,8 kilogram omhoog gegaan. Hallo spieren! Gisteren was ook een fijne dag. Ik maakte outfitfoto's en ging 's middags met mijn zusje naar het dorp. Ik ben naar de kapper geweest ('t is wel weer een stukje korter..) en we dronken wat bij de Hema. 's Avonds ging ik met Daphne en Giedo naar Divergent. Ik vond het een gave film! Misschien wil ik de boeken nu ook wel lezen. Vandaag is mijn vader 52 jaar geworden. Gefeliciteerd pap! We gaan ook barbecueën, hoewel het daar misschien niet echt het goede weer voor is.

En nog iets anders leuks. Ik kwam erachter dat ik met mijn outfit van gisteren nu derde sta op de hoofdpagina van lookbook.nu én dat ze mijn look op Instagram hebben geplaatst. Super leuk! Ik heb niet eerder zoveel hypes gekregen :).


Oktober, 2013. ✗ Oreo ijs! AAAAH. ✗ S to the elfie.


Olifantje! ✗ Mmm, lekker. Gebakken aardappels, boontjes en kippenpootjes (natuurlijk at ik er niet maar één). ✗ Magnolia, zo mooi!


Last fall. ✗ 2 cool 4 u. ✗ Lekker fruit @ La Boqueria.


OOTD. Ik kreeg veel complimentjes van de kinderen en collega's, haha. ✗ Oh, oh. Dit is de lekkerste soep ooit. Verse courgette/broccoli-roomsoep met balletjes en lekker brood. ✗ Een collega nam kuikentjes mee naar school!


't Is weer zaterdag..! ✗ - ✗ OOTD.


FOTD. ✗

Tchami - Untrue (Extended Mix) (luister)

23 opmerkingen:

  1. die laatste foto's vind ik zo mooi en dat oreo ijs heerlijk! fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke foto's weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's, heerlijk dat Oreo ijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke foto's .. je hebt zo'n mooi blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's! Gefeliciteerd met je vader :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt mooie foto's gemaakt! Gefeliciteerd met je vader, hopelijk houden jullie het droog tijdens het barbecueën :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke week weer! Gefeliciteerd met je vader :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf dat je outfit op de hoofdpagina staat van Lookbook! Je hebt ook wel echt altijd super leuke outfits en prachtige foto's moet ik zeggen:) Je laatste OOTD is bijv. echt gaaf! En gefeliciteerd met je vader;)

    x Isabella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je laatste outfit, PRACHTIG! Geel staat je super goed.

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's!
    Dat gele jasje staat je leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog gefeliciteerd met je vader! En wat ben ik jaloers dat je zoveel sport en het volhoudt, haha. Mooie foto's Denise! (zoals altijd) X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto's. Dat geel staat je erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toffe foto's! Die laatste outfit is echt gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die eerste foto op dat bankje is zo leuk! En Oreo ijs klinkt héél goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog gefeliciteerd met je vader! Mooie foto's. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi Denise,

    Ik heb je genomineerd voor het very inspiring blogger award. Als je wilt weten wat dat is enzo, kun je eventjes op mijn blog missmirthe.nl kijken!

    Liefs, Mirthe

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk overzichtje zo! Gefeliciteerd met je verjaardag vandaag! x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.