zaterdag 15 juni 2013

Friends, food and games

Gisteren was een drukke stage stagedag! Ik organiseerde een knutselmiddag en de kinderen maakten hele leuke dingen. Tot half 6 bleef ik in de klas om na te kijken. Bovendien moesten na schooltijd de spullen voor kamp worden klaargezet. Maandag en dinsdag ga ik met groep 6 op kamp, harstikke leuk :). Aan de overkant van de school sprak ik af met Giedo, Daphne en Else. We waren klaar om boodschappen te doen voor het koken. We besloten om wraps te maken met kip en burritosaus en tomaat en daarbij wat sla, mais, chilisaus, enz. De wraps waren heel lekker, maar het toetje was nog lekkerder! Bosbessenijs met verse aardbeien. Echt he-mels. Het lekkerste wat ik in tijden heb gegeten, haha. Na het eten gingen we lekker ouderwets spelletjes doen: Set, 30 seconds en Wie ben ik? Het was weer heel gezellig!

Vanochtend besloot ik om weer eens te gaan hardlopen. Dat heb ik anderhalve maand niet gedaan vanwege mijn knie. Ik moet zeggen: het ging goed! Ik voelde hem wel een beetje, maar heb toch precies 30 minuten hardgelopen. Het was heerlijk. En nu is het grijs en regent het.. ik ga nu lunchen en daarna de hele middag werken. Fijn weekend iedereen!

17 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Oh dat ijs ziet er goddelijk lekker uit. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm wat lekker al dat eten! Volgensmij is het zoooo leuk om met kinderen te werken :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, die wrap ziet er echt heel lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmmm die laatste foto is echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat het hardlopen goed ging. Ik heb zelf ook een tijd last van mijn knie gehad en daardoor kon ik niks, echt geen pretje. Het eten ziet er erg lekker uit! Jij ook nog een fijn weekend! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmmmm wat lekker dat eten! Yummm, leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er heerlijk uit;).
    Xx
    www.mystylevillage.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heeey wat toevallig, ik ga vanavond ook wraps eten en dan komen er ook zoveel schaaltjes op tafel te staan waarna je je wrap heeeelemaal vol kunt gooien met de heerlijkste dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er echt heel lekker uit!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat klinkt allemaal superleuk! Veel plezier op het kamp, het lijkt me echt leuk om als begeleider mee te gaan! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hmm, nu heb ik honger! Veel plezier op 't kamp! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er uit als een heerlijke maaltijd! heel veel plezier morgen op kamp :)

    Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeh, dat ijs ziet er echt heerlijk uit! En wraps zijn natuurlijk altijd goed :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.