dinsdag 22 januari 2013

My eBay purchases

Het begon allemaal een paar maanden geleden. Ik denk doordat ik het topic 'show je eBay-aankopen' op Girslcene had ontdekt. Ik zag zulke leuke dingen en ook nog eens super goedkoop. Het leek me alleen best een gedoe om een account aan te maken. Uiteindelijk deed ik dat (en het was inderdaad een gedoe, maar mijn broertje kon me gelukkig helpen). Ik ben niet iemand die heel eBay leegkoopt met onzin spulletjes. Ik koop alleen iets als ik het echt leuk vind. Tot nu toe heb ik 12 dingen gekocht en toevallig heb ik nèt de eiffeltoren-oorbellen binnengekregen. Die zijn heel schattig! Tot nu toe zijn alle aankopen goed bevallen, behalve de spike-armband die wel héel erg glim is. Ik heb voor jullie de verkopers en de prijzen onderaan neergezet. Als je vragen hebt, hoor ik het wel!

1. Link: bestdealinthebox. Prijs: $7,99 / €6,01.
2. Link: womanhappy. Prijs: $0,99 / €0,74
3. Link: fairyard. Prijs: $1,77 / €1,33
4. Link: chunyong1975. Prijs: $0,99 / €0,74
5. Link: sinedya. Prijs: $2,59 / €1,95
6. Link: 2012wyf1987123. Prijs: $1,59 / €1,20
7. Link: findingbeads. Prijs: $0,99 / €0,74
8. Link: zhaoli8689. Prijs: $0,99 / €0,74 (ik kocht hem voor meer, maar die link heb ik niet meer)
9. Link: valuefashionshop. Prijs: $11,99 / €9,02 (deze prijzen zijn nu veranderd)
10. Link: gompepls. Prijs: $1,89 / €1,42
11. Link: weet ik niet meer

49 opmerkingen:

  1. Super leuk en handig!
    Echt mooie sieraden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk allemaal! Wat is Ebay toch verslavend haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke aankopen! Dat horloge vind ik echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh oh, net nu ik van m'n Ebayverslaving af was haha. Leuke spulletjes allemaal, vooral die blouse ziet er prachtig uit!
    ik vind het zo fijn dat je op Ebay zoveel toffe dingen kunt vinden voor bijna geen geld. Alleen jammer dat het verzenden vaak zo lang duurt hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik hou van ebay! lekker veel voor lekker weinig! leuke dingen heb je geshopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ah je bent mijn held!
    Ik zocht veel van deze dingen al zo lang!
    hahaha Ebay is echt verslavend he? Ik koop nu al mijn ringen via Ebay haha.
    Ik moet wel zeggen dat de kwaliteit niet altijd even goed is. Ik ontving laatst een ring die gewoon kapot was > <

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke aankopen! Vooral dat blouse! Ik kijk ook altijd in 'show je eBay-aankopen' topic. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! Ik ben heb nog nooit wat besteld op Ebay. Heb eigenlijk ook geen idee hoe het werkt :$

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt super leuke aankopen! Dat shirt is echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. superleuk! Ik heb ook heel wat besteld en er toevallig ook net wat over geschreven haha! Ik heb ook zo'n armbandje met een doodshoofdje besteld:) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hurray voor eBay! Ik heb vorige week ook weer veel gekocht, onder andere een velvet rokje. Kan niet wachten totdat alles aankomt! 3 heb ik ook gekocht. Misschien kun je de spikes armband minder laten glimmen door er met een zwarte stift eroverheen te gaan en daarna met aceton weg te vegen. Dat maakt het wat ouder, was een tutorial van Chriselle op youtube.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nummer 6 zijn leuk!

    Liefs, Elbrich
    xfashionmeep.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nummer 4 is gaaf! Ik heb er nog nooit iets besteld, maar wil het wel graag. Mijn ouders zijn wat tegen eBay, maar ik heb ze wel nodig voor het bestellen... Nog maar even lief vragen dus..
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat eem super leuke spulletjes en zo goedkoop allemaal! Ik heb eigenlijk nog nooit wat op eBay besteld maar wil dat binnekort wel gaan doen. Komen er bij de prijzen ook nog verzendkosten bij?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, ik let er altijd op of er verzendkosten bijkomen. Ik klik altijd op price + shipping lowest first. Ik heb nog niks gekocht waar verzendkosten bij zaten.

      Verwijderen
  15. ooh hele leuke dingen!
    ik bestel ook veeeel te veel!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  16. aah super leuke dingetjes! wat ik mij afvraag, ik heb een beetje dezelfde bouw als jij, en kleding op Ebay valt nog wel eens klein. in welke maat heb jij de witte blouse besteld?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb meestal maat m met blousejes en tops en zo. En ik heb deze blouse ook in maat m besteld en hij zit perfect.

      Verwijderen
  17. Oeh wat leuk! Ik zou er ook wel iets willen bestellen, maar kan me voorstellen als mijn ouders het niet helemaal vertrouwen, of zo... Het is ook zo goedkoop alles ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik snap dat wel ja. Maar eBay werkt erg goed! Als jij iets niet binnenkrijgt, dan doet de verkoper er alles aan om jou tevreden te stellen. Dus zal het misschien opnieuw worden verstuurd. Op eBay gaat het namelijk om feedback. Verkopers willen goede feedback en die geef jij ze ;). Ik heb tot nu toe gewoon alles netjes binnengekregen. Het ene duurde wat langer dan het andere, maar alles was goed.

      Verwijderen
  18. Oeh, superleuk! Zelf heb ik nog nooit wat op Ebay besteld, maar ik vind de spulletjes daar wel echt heel gaaf! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, wat een leuke dingen allemaal! Ik heb een keer wat besteld, en dat ging gewoon goed. Misschien dat ik binnenkort weer eens wat ga bestellen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind 6 en 9 heel leuk! Misschien bestel ik dat ook wel, het is al een tijd geleden dat ik op Ebay iets besteld heb :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke spullen! Ik hoop dat ik van mijn ouders dingen mag bestellen haha !
    xox

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel erg leuke spulletjes! Leuke collage ook gemaakt! Ik wil heel graag zo'n hoes bestellen voor mijn Macbook Pro, maar helaas heb ik geen account erop... :(
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super toffe spulletjes heb je gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh ik ben echt een sucker voor eBay! Bestel er veel teveel op, haha. Leuke dingen heb je besteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik ben ook echt fan van ebay! Mijn moeder besteld altijd leuke sieraden voor me :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ohhh mijn ouders worden gek van mij haha 'Alweer een pakketje!?' Hoor ik ze dan zeggen, yep.. ik bestel ook veel via ebay. Handig dat je de verkopers er bij zet! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super leuk! Wist helemaal niet dat alles zo goedkoop is daar! Hoe lang duurde het ongeveer voordat je die mp3-speler binnen had? En is ie van goede kwaliteit? X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De mp3-speler duurde wat langer, iets van 30 dagen denk ik. Hij doet het prima, maar de oordopjes die erbij zitten zijn slecht. En je moet er een microSD-kaart bijkopen (dat kost ongeveer 6 euro).

      Verwijderen
  28. Nummer 4, 6 en 9 zijn echt lovely! Wauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik vind 9 wel heel erg leuk, maar gaat het nou om het shirt of om de kraag? xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super leuk, ik ga denk ook maar een account maken haha. Heb je nog nooit gehad dat je iets bestelde en het niet binnen kwam? X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog nooit gelukkig! En zelfs als je iets niet binnenkrijgt, kan je er meestal wel voor zorgen dat je het alsnog krijgt ;).

      Verwijderen
  31. This photo display is soooo col, we really like it!
    Your blog design is great! Would you like to follow each other?? Let us know.
    KISSES
    http://sharpenstyle.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuke aankopen vooral het armbandje van nummer 4 vind ik erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuk om te zien dat je het nu zo naar je zin hebt op eBay! :) XX

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuke sieraden!


    xx Mounia
    www.nonchalantrebel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuke aankopen, misschien zelf ook maar eens kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Heel mooi! Ik vind je lay out trouwens ook heel gaaf (:

    BeantwoordenVerwijderen
  37. no. 1 en 7 wil ik ook heel graag! nummer 10 heb ik en ben er echt superblij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Dat verhaal klinkt herkenbaar. Zo ben ik ook op Ebay terecht gekomen, na lang uitstellen. :P
    Leuke spulletjes!

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wauw er zitten echt superleuke dingen tussen!
    Ik heb nog nooit iets op ebay gekocht, misschien zou ik het toch eens moeten wagen.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.