maandag 1 oktober 2012

Outfit

Vandaag ben ik vrij. En dat is lekkerrr. En omdat ik in het weekend geen outfitpost had, doe ik er nu maar een. Ik draag natuurlijk mijn nieuwe gekochte kleding. Ik bedenk me dat ik er al een maand school heb opzitten, maar nog zo ongeveer niets heb gedaan aan huiswerk. Dat komt waarschijnlijk omdat we veel zelf moeten uitzoeken. Dat betekent bij mij meestal dat ik een beetje blijf sukkelen en pas later begin. Maar het komt vast goed! Dus een kléin beetje huiswerk en verder lekker niks doen. Kan ik mee leven.

Blouse - New Yorker, Ketting en jeans - H&M, schoenen - onbekend, armbanden - tweedehands, oorbellen en haarspeld - Six

No Doubt, Busy Signal & Major Lazer - Push and shove (luister)

49 opmerkingen:

  1. Dat kleurtje staat je echt geweldig! En die ketting moet ik echt zelf zien te scoren, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof, die blouse met die ketting erbij :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zit je haar leuk! Prachtige blouse en hele mooie outfit!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit, staat je goed! En je haar zit ook mooi (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw hele leuk outfit! Past goed bij je. :)

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf blousje + ketting!
    Die vlecht is ook erg leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke outfit, die schoenen staan er ook leuk bij! En geniet van je vrije dagje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw denise, je schoenen en blousje zijn echt super gaaf! Waar komen ze weg? Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je zit er super uit - as alwaaaays. <3 Dat speldje is echt gorgeous jeetje, die is cute haha ik vind hem geweldig. Geniet van je vrije dag darling, veel plezier ermee hihi. En de outfit staat je - zoals vaker word gezegd - geweldig! En dat is een waterfall braid toch? Luffffff. haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke combinatie die blouse en die ketting! Geniet van je vrije dag. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke outfit ! De kleuren staan je erg mooi ^.^

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke outfit ! Mooie kleuren , die je ook nogeens super mooi staan ! En natuurlijk herfstkleurtjes ^.^

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heerlijk zeg dat je op maandag vrij was! hele leuke outfit ook, kleurtje staat je goed. vind je schoenen ook echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuke outfit & i loveee your shoes.
    Weet iemand waar ik zulke schoenen kan vinden? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ah zo mooi, de kleur van je blouse is pretty! Jouw haar is ook heel mooi gedaan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De blouse vind ik je ontzettend leuk staan + de kleur, ook! Staat je leuk! Andwhaaa, freeedom? Mag ik nu een beetje jaloers zijn? Ik wilde vandaag zo graag vrij zijn, wat een rot dag met vervelende lessen hadden we vandaag, brrrr! Ghighi, neu - ik zeur vandaag niet! Mooie outfit, lady! :")

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldige outfit! Mooie vlecht en nagellak ook. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je haar heb je echt heel leuk zitten! De kleur van je blouse staat ook echt mooi bij je! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie outfit! Ik vind je ketting zo leuk en mooi gecombineerd bij je blouse. Je haar zit ook heel erg leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die schoenen zijn super leuk! En die ketting ook X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie outfit, ik vind je ketting echt prachtig! X

    BeantwoordenVerwijderen
  22. leuke outfit en je kleurtjes staan je heel goed
    xxx


    www.sistersandsisters.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel leuk! Maar waarom staat er bij schoenen, onbekend? Het zijn toch gewoon timberlands?

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hihi ik heb ook ongeveer hetzelfde qua huiswerk. Shame on me. Je outfit is leuk! Ik ben dól op je stijl! xxliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Waauw, staat je goed! Die vlecht is ook mooi gelukt joh, leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je haar zit echt leuk en leuke outfit zeg. :) Succes met huiswerk maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wauw die ketting! En wat zit je haar prachtig, geweldig! :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  28. adore the necklace!!!!!you look great!!!

    p.s. let us know if you would like to follow each other



    http://style-squared.blogspot.ca/

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Die kleur blouse staat je geweldig! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Echt een leuke outfit. Ik vind je schoenen leuk.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wauwww die ketting!
    En wat heb je je haar trouwens leuk met die vlecht!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wauw deze kleur groen staat je heel mooi!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Je schoenen, ketting en blouse zijn echt geweldig!
    Leuke outfit heb je aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuke outfit, kleur van het blousje vind ik erg mooi! Ga ook opzoek naar iets in die kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Geweldige outfit! Waar komen die schoenen vandaag, supergaaf :)

    xx

    http://my-loveforfashion-andmore.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oooh wauw die schoenen echt super gaaf! En je haar zit ook prachtig, love the outfit.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.