zondag 8 juli 2012

New header

Gisteren en vandaag ben ik weer wat uurtjes bezig geweest met het maken van een nieuwe layout! Ik wilde graag iets met een witte achtergrond. Ik ben er wel weer blij mee. Als je zelf ook een keer wilt proberen om zelf een header voor je blog te maken, volg dan mijn header tutorial!

Gisteren was ik met vrienden uitgeweest in Het Haasje. Het was weer ontzettend gezellig. Ik ben ook al bezig geweest met de post voor Nicole en Janine. Voor beiden heb ik iets gemaakt waar ik best wel lang mee bezig ben geweest, maar ik verklap nog niks. Hieronder zie je de post die ik eergisteren van Nicole kreeg!

DJ Antoine, Timati , P Diddy & Dirty Money - I'm on you (luister)

46 opmerkingen:

  1. Super leuke header!
    En de brieven zien er ook super leuk uit!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, hele leuke nieuwe lay-out! Vooral de sterretjes zijn schattig :) en leuke post heb je weer gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er alweer super leuk uit! Als ik alleen een kleine tip mag geven, op de enveloppen kan je heel makkelijk je adres lezen, die zou ik even censoren i.v.m met veiligheid (je weet het nooit met inbrekers enzo) en voor je eigen privacy :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je lay-out & header zijn echt weer zo erg mooi! Ik moet ook nog steeds iets anders, maar eerst eens oefenen. Het is niet mijn sterkste kant, hihi! De brief ziet er ook weer net zo creatief uit, ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf weer je header, een soort scrapbook idee. Erg tof! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw mooie header, je lach is echt leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je header ziet er weer heel leuk uit! Je bent daar echt goed in haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, heel erg mooi gemaakt! Daar moet inderdaad veel werk in hebben gezeten!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke header! Ook een leuke post dat je gekregen hebt :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een mooie header! Echt heel erg mooi geworden :)
    Leuke brief ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je header is prachtig! Ik heb zelf ook wat geprobeerd te maken met je header tutorial zoals je op mijn blog ziet haha.
    Echt een super leuke brief dat je hebt gekregen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie header, wat ben je toch weer creatief!

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, prachtige header! Van welke site haal jij meestal je resources? :) Leuke post trouwens, zit veel in haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is je header mooi geworden zeg, een beetje een vintage touch! Mooi dat mijn post weer heel is aangekomen :) Ik ben benieuwd naar je brief terug!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je nieuwe header is echt geweldig geworden!
    Waar haal jij al die leuke textures eigenlijk weg? Die zijn altijd zo leuk :D
    super creatieve post ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zoo leuk, brieven uitwisselen. Ga ik ook aan beginnen deze vakantie! :) en je nieuwe lay-out is echt prachtig. Liefs, Kiki.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Toffe header! Die brief ziet er erg leuk uit!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke post & Gave header!

    xo 2NDtheytalk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gave header Denise en die brief ziet er echt super uit. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. bewondering voor je layout skills! ik heb het geprobeerd, maar ik krijg eht nog steeds niet helemaal goed voor elkaar, gelukkig heb ik nu genoeg tijd in de vakantie dus gaik even lekker bezig met je tutorial! x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke header heb je, again! En wat heb je veel in je brief gekregen! Leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldige header, ik vind dat je die zo mooi kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, je header ziet er heel erg goed uit! Mooie brief. Leuke blog heb je, ik ga je volgen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jouw headers zijn altijd zo mooi. Ik heb daar echt niet het geduld voor om er een te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wauw prachtige header!
    en leuke post zeg!x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. je header is weer mooi! de brieven zien er leuk uit!

    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Haha geen probleem joh, we missen allemaal wel eens wat! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik ben echt fan van je muzieksmaak! De liedjes die je onderin zet vind ik echt altijd leuk haha! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Als ik jouw blog zie mis ik het bloggen, ik lees je blog met veel plezier! Leuke nieuwe header (: De brieven zijn ook erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dankjewel voor je lieve berichtje, Denise. Dat doet me echt goed. :) Er komt vanavond eindelijk weer een nieuwe post hihi.
    Oh, en je header is zoals gewoonlijk weer prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. je nieuwe lay-out is echt leuk! En die brief ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat kan je het toch allemaal goed Denise, je lay-outs zijn altijd prachtig. Die brieven zien er trouwens ook altijd heel leuk en mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ja ik vind het echt superfijn dat je elk jaar zo'n playlist maakt! Kan ik mijn iPod ook weer even up to date maken hihi :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  34. ah die post ziet er leuk uit haha :) mooie header heb je weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Vind het zo leuk die brieven! De nieuwe layout is trouwens ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mooie header!
    De post ziet er erg leuk uit!
    Liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooi gedaan hoor, je nieuwe layout!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. ik vindt je nieuwe layout echt geweldigg !

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Mooie header, ik vind het witte verfrissend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hij is heel leuk geworden, heb net ook een nieuwe gemaakt:)

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.