maandag 12 maart 2012

12 maart

Vandaag was ik natuurlijk weer op stage. Ik bedenk me nu net dat wanneer deze week voorbij is, ik alweer op de helft zit! Omdat mijn weekend niet heel boeiend was zal ik jullie verblijden met weer wat heerlijke uitspraken van de kleutertjes.
Roos: 'Ik hou hem wel even in de gaten. Als ie stout doet natuurlijk.'
Floor: 'Weet je wat hier staat?', wijzend op een melkpak. Ik: 'Inex, zo heet het merk.' Floor: 'Nou, ik denk dat het gewoon melk heet.'
Brit: 'Juf, wil je mijn armbandjes even op je kantoor leggen?' Hier bedoelt ze natuurlijk het bureau mee.
En de leukste:
Sylvan: 'Juf, ik ben verliefd op je', met een ondeugend glimlachje. Awww.


30 opmerkingen:

  1. Haha aww XD kleuters zijn soms wel lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi leuke foto's!
    En die kindjes! > schattttig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaaw wat kunnen kndjes toch de liefste grappigste dingen zeggen, haha :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha oh wat schattig al die opmerkingen van die kleuters! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh hoe schattig!
    + leuke foto's! mooie kleur nagellak

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk! Zowel je foto's als de schattige kindjes haha xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha! kinderen kunnen soms echt van die grappige uitspraken doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahw wat zijn kleuters toch schattig, mijn nichtje heeft ook altijd de meest geweldige uitspraken haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige uitspraken weer! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig hoor ik werk ook met kinderen.
    Maar misschien is het niet zo slim om de namen van kinderen/kleuters uit je stage klas te noemen i.v.m. privacy.
    Als je begeleider daar achterkomt zullen ze daar vast niet zo blij mee zijn.
    Trouwens niet negatief bedoeld hoor het is maar een tip :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat weet ik! Daarom heb ik de namen ook van te voren al veranderd ;)!

      Verwijderen
    2. Prima hoor :P maar omdat het niet bijstond dacht ik dat zo :)

      Verwijderen
  11. Wat leuk om te horen haha. Echt lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. haha die laatste! zo schattig! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke foto's! Welke nagellak draag je? Echt een mooi kleurtje! En hoezo lief dat dat jongetjes verliefd is op 'de juf Denise' haha. xxliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha lief! Jammer dat de baby's dat nog niet zeggen. Ach, ik heet Chello Sjejje etc. Dat is ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha leuk die uitspraken! Hoe lief :) Je stage vind je heel erg leuk, of niet? Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. haha, blijf de uitspraken geweldig vinden! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  17. haha wat liefff van dat verliefde jongetje haha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Kleine kinderen zijn altijd schattig, vooral wat ze allemaal zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo leuk om te lezen die cute uitspraken van die kleine kinderen. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat lief, die uitspraken! Met het lezen van de zinnen, zet ik er automatisch al zo'n stemmetje bij op.. Hihi, kindertjes zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. super leuke fotos:)
    ook erg leuke nagellak kleur
    hou ervan

    new outfit post - love me pastel love me sweet
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat super schattig en leuke foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.