dinsdag 19 juli 2011

Summer playlist

Voordat ik op vakantie ga is het van essentieel belang dat mijn mp3tje vol staat met lekkere Roemeense dance, Shakira en hier en daar nog wat andere fijne buitenlandse nummers (Elle me dit, Danza kuduro). En oh, de stem van Adam Levine mag ook niet ontbreken. Daarom heb ik een playlist gemaakt met alle nummers die ik op mijn mp3 heb gezet. Er zitten veel nieuwe nummers tussen en ook wat oudere. Ik heb ook andere liedjes op mijn mp3 staan, maar de liedjes die hieronder staan schreeuwen 'zomer'. Het kan zijn dat dit niet je muzieksmaak is, maar toch vond ik het leuk om met jullie te delen. Als jullie nog tips voor mij hebben zijn die ook altijd welkom! Ik ben namelijk nog niet weg, haha.

Door op de link te klikken kun je de nummers luisteren én downloaden.

Alexandra Stan - Get back (ASAP) (luister)
Allexinno & Starchild - Senorita (luister)
Avicii – Levels (luister)
Beyoncé – I was here (luister)
Beyoncé – Countdown (luister)
Beyoncé – Start over (luister)
Beyoncé – Best thing I never had (luister)
Corina – No sleepin’ (luister)
Calvin Harris & Kelis – Bounce (luister)
Calvin Harris – Feel so close (luister)
Connect-R - Ring the alarm (luister)
Dj Antoine & Timati & Kalenna - Welcome to St. Tropez (luister)
Don Omar ft Lucenzo letra – Danza Kuduro (luister)
Dony & Elena Gheorghe – Hot girls (luister)
Elena Gheorghe - Midnight sun (luister)
Elena Gheorghe – Disco romancing (luister)
Gym Class Heroes & Adam Levine – Stereo hearts (luister)
INNA & Juan Magan – Un momento (luister)
INNA – Club rocker (luister)
INNA – 10 minutes (luister)
INNA – Sun is up (luister)
INNA – Moon girl (luister)
Jeronimo & Stay-C – I am no superman (luister)
Liviu Hodor & Mona - Sweet love (luister)
Loona - Vamos a la playa (movetown remix) (luister)
Lora – No more tears (luister)
Maroon 5 & Christina Aguilera - Moves like Jagger (luister)
Mishelle & Randi – Only you (luister)
Mika – Elle me dit (luister)
Mohombi & Les Jumo - Sexy (luister)
Nadia Ali – Rapture (luister)
Omega & El fuerte - Que tengo que hacer (luister)
Play & Win - Ya BB (luister)
Sak Noel – Loca people (luister)
Selena Gomez – Love you like a love song (luister)
Selena Gomez – Bang bang bang (luister)
Selena Gomez – When the sun goes down (luister)
Shakira – Hips don’t lie (luister)
Shakira – La tortura (luister)
Shakira – Loca (luister)
Shakira – Rabiosa (luister)
Shakira – She wolf (luister)
Shakira – Suerte (luister)
Soundgirl - Don't know why (luister)
SoundGirl & Twizzle - I'm the fool (luister)
The Wanted – Glad you came (luister)

30 opmerkingen:

  1. Leuke mp3 speler zeg! Mag ik je vragen hoe duur hij was en of hij goed is? Ook heb je leuke liedjes, ik lees je artikel net te laat, ik kom net terug uit Portugal haha.

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een super leuke play list! Alle liedjes die hier staan vind ik ook leuk, hihi. :D Ik ga ze vandaag nog even downloaden.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handig!!
    Ik ben ook net liedjes aan het afhalen voor op mijn Ipod te zetten :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke muzieksmaak! ik ben ook maar eens aan het downloaden geslagen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke nummers! vind het altijd leuk om liedjes te downloaden voor op vakantie, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Danza kaduro vind ik gewoon echt té leuk, geeft echt een vakantie gevoel :D en idd de mooie stem van adam levine mag ook niet ontbreken haha. Mag ik vragen waar jij download?:D x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh er zitten echt leuke nummers tussen! Ik vind t altijd leuk om nieuwe liedjes te 'ontdekken'perfect voor onderweg in de auto op vakantie haha ^^ Thanks

    Ik heb je ook genomineerd voor drie awards. Ik zou het echt leuk vinden als je er iets over zou schrijven want je hebt ze echt verdiend!

    ♥ Lots of love, Lisette ♥
    sweetlisette.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke liedtjes allemaal.
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ben je mooi druk mee geweest al die liedjes linken!
    hmm ik hou niet zo van beyonce en shakira, k ben meer van the script/john mayer/natty hehe
    maar ik moet ook nog voor vlg week mn ipod up daten oh oh

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke liedjes! en die op je foto aanstaat ben ik zoo verslaafd aan, haha.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke liedjes allemaal! Sommige ken ik niet, maar die lijken me wel erg leuk hihi. Vooral Love You Like A Love Song van Selena Gomez draai ik de laatste tijd veel! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super :D ik vertrek ook bijna op vakantie
    en zocht nog wat liedjes voor op mijn ipod :D

    Liefs ' http://xxarmani.blogspot.com/ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. allemaal leuke liedjess!
    ik ben gister ook maar heel veel gaan downloaden haha, toen had ik opeens 300 liedjes meer, oepss (aa')
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De meeste ervan heb ik ook gelijk even op mijn Ipod gezet. Echt leuk!
    Thankyou. En jij alvast een fijne vakantie x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goede smaak, geweldige nummers! Hier was ik nou net naar opzoek hihi, net dat ik weer eens op je blog keek! Heel leuk, nu heb ik het nummer Vamos A La Playa in mn hoofd! Morgenochtend ben ik aan het downloaden, in de hoop dat er nog plek is op mijn geheugenkaart! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb mijn bloglink veranderd. Dus als je me even kwijt was, hier is de juiste link: http://rosexinsolent.blogspot.com/.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oehh lekkere zomerse nummers!
    Ook al houd ik echt van totaaaaal andere muziek.. dit spreekt me ook wel aan! vooral op vakantie gehehe.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een leuke playlist!:) moet ook maar is nieuwe liedjes downloaden..

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke playlist, echt ideaal om een vakantiefeeling te krijgen ;) !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. allemaal leuke lietjes ! Miss kan shake senora er ook nog bij? :P

    Prettige vakantie nog ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hey wat handig! Ik was net op zoek naar nog wat nummers haha. x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat nieuwste van shakira en bounce van Kelis zijn ook mijn favorieten :D

    Elkaar volgen? :) x

    Theblackm4ze.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oei, dat is al helemaal eng! Ik heb de volgende nacht met een mes (mag wel niet maar you never know) en koekenpan opgebleven, hihi. Ik kon echt geen oog dicht doen! Want ze hadden alleen nog de dvd speler klaargezet, dus dat vond ik echt een beetje eng en kreeg er zelfs een paniek aanval van. Maar dat lijkt me trouwens echt zo raar: 's nachts inbreken terwijl je dan gewoon slaapt. Brr, echt griezelig.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Superleuk dat je dit doet.
    leuke liedjes!!!

    jammer van die nagellak maarja.

    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dankjewel Denise! Haha, ik weet het, ik ben een groot boekenfreak als ik op vakantie ga. Ik heb dit jaar 13 boeken mee, hihi. Jij ook een hele fijne vakantie alvast. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ooooh wat fantastisch dit!! Ik had ook al aan een jongen uit mijn klas gevraagt of tie een playlist wilde maken hahahahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. o daar ben ik echt heel blij mee! dankjewel, heb ik ook wat nieuwe nummertjes. + leuke speler!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. i love ur playlist! there's a lot of awesome songs!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.