zaterdag 25 december 2010

't Is Kertmis jongens, maak me gek

Het is Kerst, mijn opa en oma's zijn er en straks gaan we lekker eten. Gisteren gingen we naar de kerk, maar de dienst was echt heel saai. Zelfs de dirigent waar we anders altijd zo om moeten lachen was niet grappig. Anyways, vanochtend heb ik nog een bladzijde afgemaakt van mijn stijlboek. Gisteren moest ik werken en ik heb twee en een halve vlaai meegekregen. Zo lekker! Nu ga ik maar weer naar beneden, want volgens mij is het al tijd voor het voorgerecht. Jullie natuurlijk ook een fijne Kerst. Liefs!

23 opmerkingen:

  1. Ah, merry christmas!
    Superleuke bladzijde =D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat moooi!
    fijne kerst :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ah, super mooi stijlboek! ik wil er ook een beginnen, maar vind het altijd zo lastig, hihi! fijne feestdagen denies, en eetsmakelijk, hihi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gemaakt en jij ook een fijne kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jij ook een fijne kerst he meissy,

    Mooie foto. En eetsmakelijk :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauuw mooi! Het lijkt net alsof er foto's van jezelf tussen zitten!
    Merry Christmas! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha dankje!
    Ja ik zat eerst zo te kijken en toen dacht ik, he, is ze dat zelf, bij dat meisje rechtsbovenin op die eerste foto, en toen dacht ik.. nee, dit is gewoon een stylebook! Maar ik vind ze wel heel gaaf!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie blog! ♥
    Prachtig stijlboek heb je! Merry christmas ~!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie blog!

    http://ieatfashiontoday.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dankjewel! ik volg je al, haha. fijne kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie bladzijdes!
    En jij ook hele fijne kerst natuurlijk ♥

    Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  12. klinkt gezellig! en je stijlboek is leukk!

    over de wedges; ik heb geen idee, ik heb ze nog nooit ergens op internet voorbij zien komen ofzo wat je meestal wel ziet met h&m dus mss is dit nieuwe collectie? ik heb ze gwn in de winkel gehaald, ze hadden er maar 2 paar staan kheb geen grijze gezien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaave bladzijde leuke gedaan! En natuurlijk een fijne kerst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. dankjewel meid!
    ik heb n canon eos 1OOOD!
    hoop dat je n fijne kerst had.
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  15. waauw! ik zag deze ook op girlscene! mooi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Amazing pics, like a surrealistic collage! Love it and love your blog!





    www.giocodidonne.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er leuk uit! Ben benieuwt naar meer haha :D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.