donderdag 21 oktober 2010

I'll be the lights and soul of the party

Pfjiew. Druk! Vroeg op, fietsen, bus, fietsen, stage, fietsen, bus, fietsen, lesevaluatie, lesvoorbereidingen. Zo zien mijn dagen er een beetje uit. Het kost gewoon veel tijd! Maarrr, morgen ga ik eindelijk naar mijn nicht en ik heb er echt zin in. Het is wel toevallig dat we morgenmiddag net later uit zijn dan gewoonlijk. We gaan namelijk met groep 7/8 naar de Oostvaardersplassen. Wel leuk natuurlijk! Daarna neem ik lekker de trein naar Utrecht. Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik tijd heb om mijn blog dan te updaten, dus misschien moeten jullie wachten tot maandag. Ik denk dat ik een heerlijk weekendje krijg. Love!


Pixie Lott & Jason Derulo - Coming home

15 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Veel plezier bij die plassen haha (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier dit weekend. Mooie foto's weer;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier!
    &Bij welke school loop je stage? :O:D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love your blog sooo sooooo much!! Please follow or visit my blog:) www.abitofeverything-nicoline.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi thanks & veel plezier bij de plassen !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha veel plezier dit weekend dan hea ^^
    Leuke fotos =)


    Lots of love, Lisette
    ♥ sweetlisette.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha leuk dat je me gezien hebt! Was inderdaad heel druk overal.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.