maandag 25 oktober 2010

I can't stay on the ground

Where do I start? Mijn weekend was geweldig. Vrijdagmiddag nam ik de trein naar Utrecht. Mijn nicht had hele lekkere pasta gemaakt en 's avonds keken we The Voice. Die dag erna gingen we 's middags de stad in. Het was vies weer, maar zó druk. Ik dacht echt dat ik heel veel ging kopen, maar uiteindelijk heb ik alleen een zwart-wit gestreept vest gekocht bij de H&M en oorbellen met pauwenveren. Mijn nicht heeft ook hele leuke dingen gekocht en hele mooie Vans. Die avond zouden we misschien naar de stad gaan, maar in plaats daarvan gingen we naar een IBB-feestje, een paar flats verderop. Ik vond het meteen al leuk. Ik had al behoorlijk wat wijn achterover geslagen en die bacardishotjes uit een waterpistool (haha) maakten het er ook niet beter op. Het sfeertje zat er lekker in en ik heb met een heel leuke jongen gedanst. Die dag erna hebben we heel veel geslapen. Mijn nicht ging 's avonds hamburgers maken en we keken SYTYCD. Haar huisgenoten waren ook heel aardig. Vandaag heb ik de trein teruggenomen. Het was een superleuk weekend en ik kom daar zeker nog eens terug. Vandaag rust ik lekker uit en misschien gaan we morgen of overmorgen winkelen in Almere. Liefs!


Taio Cruz - Higher

14 opmerkingen:

  1. Klink super gezellig, outfit foto van je oorbellen en je vest?? :D

    Fijn dat het zo gezellig is geweest, !!!

    Xx ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gezellig uit!! Ben benieuwd naar de foto's van je aankoopjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Utrecht is zó leuk met al die grachtjes enzo. Heb je nu vakantie?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow mevrouw heeft met een jongen gezoend stoer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt erg gezellig!
    Ik ging zaterdag even Arnhem in, dacht zou wel rustig zijn ivm regen.
    Ook hier was het mega druk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. fijn dat je zo'n leuk weekend gehad hebt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi dat je het leuk hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 'Where do I start?'

    I enjoy your landscape photos.

    God bless.

    Dr. Kingpin

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.