zondag 26 september 2010

You've started a fire

Hee! Vandaag ben ik bezig geweest met het maken van een samenvatting van het vak LOGO. Helaas heb ik nog maar één van de zes hoofdstukken gehad die ik moet leren. Het is súperveel en moeilijk. Ondertussen luister ik lekker naar het nieuwe album van Maroon 5 en bekijk ik foto's op flickr. En ik heb er zelf ook wat gemaakt! Morgen is mijn allereerste stagedag. Ik moet naar Lelystad, groep 7/8. Ik ben heel erg benieuwd. Vanavond is het tijd voor SYTYCD en ik moet 'Het mooiste meisje van de klas' nog terugkijken op mijn laptop. See ya!


Maroon 5 - Get back in my life

32 opmerkingen:

  1. Veel succes bij je eerste stage dag!
    gave fotos!
    liefss,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veel succes op je stagedag!
    en leuke ketting heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie foto's! Met welke camera fotografeer je? Bij welke school ga je stage lopen, ik woon in Lelystad :)groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De naam van je blog past echt precies bij het thema van je posts,
    zachte mooie foto's en een geweldige blog !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oeh die serie ga ik ook nog terug kijken:D
    vet mooi je haar!
    x amber

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie foto's denise en succes met je stage!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. de spelt en de ketting zijn zooo mooi O.O

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, ja de tequilia was best lekker :p. Je haar zit echt heel leuk! Het is echt heel lang voor mijn idee was het altijd net over je schouders? Het is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw wat ziet jouw haar er prachtig uit!
    en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ohmygod-
    ik hou van die speld in je haar, van waar heb je die?
    btw; love yr blog (l)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt echt super mooi haar, en wat een leuke ketting! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto's weer zoals altijd! Pff, vervelend zeg dat je zoveel moet leren! Is Lelystad niet ver reizen vanaf jou?

    Liefs Patty & de uk

    BeantwoordenVerwijderen
  13. succes met je stagedag. en SYTYCD was leeeuk hè, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw, echt mooi haar heb je! is je stagedag een beetje gelukt en nog veel succes. X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. iedereen zegt 't al ,maar je ketting is echt mooi haha! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie fotos! Wat voor camera gebruik je?
    Spannend zoon eerste stage dag, heel veel succes en plezier =D

    Lots of love, Lisette
    sweetlisette.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aha, ik zit ook na te denken over een spiegelreflex! Misschien de canon eos 500d :) hoe ging je eerste stagedag? Nog verdwaald ;D?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. super foto's!
    ik ben benieuwd hoe je 1e stagedag was!
    haha ik zal het geld goed verstoppen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ah jij hebt zulke fijne foto's-

    sarahklevan.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Waarvan is die ketting? Mooie blog heb je trouwens!
    x Lizz

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.