zondag 19 september 2010

And you wonder

Hee hee! Nu even niet iets over mijn dag, maar over iets anders. Ik zit er namelijk over na te denken om een nieuwe camera te nemen. Een spiegelreflex. Het zit eigenlijk nog maar heel kort in mijn hoofd. Ik vind het zo zonde dat ik heel veel foto's niet op mijn site kan zetten omdat ze niet scherp genoeg zijn. Mijn camera kan gewoon niet wat een spiegelreflex wel kan. Ik ben nu al twee dagen allerlei fotografietopics aan het bekijken op girlscene. Ik kom zoveel mooie foto's tegen, dat ik er helemaal jaloers van word. Een spiegelreflex is natuurlijk duur en dan is er ook nog de vraag wat ik met mijn camera moet doen die ik nu heb. Ik weet niet of het me lukt die te verkopen. Maar goed, zoals ik al zei, ik denk er nog maar kort over na, maar een nieuwe camera lijkt me geweldig.


Rihanna - Who's that chick

26 opmerkingen:

  1. Ik heb vorige maand zoals je misschien weet de Canon 1000D gekocht en ik heb echt geen spijt ook al was mijn geld daarna wel helemaal op. Ik kan hem voor zoveel dingen gebruiken. Voor mijn blog, leuke uitjes, dieren en ik moet nu ook het leven van mijn moeder fotograferen voor een wedstrijd over diabetes! En mijn oude camera bewaar ik wel, want als ik bijvoorbeeld uit ga neem ik niet zo een grote camera mee haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welke camera gebruik je nu dan? :)
    Ik ben namelijk juist nog aan het kijken naar een betere camera (die ik nu heb is flut voor bloggen), maar dan nog net geen spiegelreflex, waarschijnljk heb jij nu zo een, want de kwaliteit van jouw foto's vind ik eigenlijk altijd wel super!

    &Haha ja ik ga altijd overal waar ik kom gewoon eventjes langs en dan kijk ik of er nog leuke kleurtjes zijn :)
    Deze komen uit Enschede!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de foto's die je nu maakt al erg mooi en vraag mij af of het nu echt wel nodig is, of het een dergelijke meerwaarde creeert, gezien de kleuren vaak al erg goed zijn en je maar 2 foto's per post doet ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. spiegelreflex zijn cool. Ik 'moet' een camera voor mijn verjaardag van m'n ouders. Gewoon een digitale, dus geen canon ofzo. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie foto!
    Ik wil ook een andere camera. Het liefst ook een spiegelreflex. Want ik heb ook vaak dat foto's niet helemaal scherp zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik dacht eigenlijk dat je al een spiegelreflex had, aangezien je foto's altijd heel mooi zijn!
    Ik heb er vorige week 1 gekocht (nikon d3000) en heb er nog geen moment spijt van gehad (enkel jammer dat het zo duur is)!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie foto denise!
    en ik dacht op de een of andere manier dat jij altijd al een slr had? welke camera heb je nu dan?
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dan heeft jou camera die je nu gebruikt ook een erg goeie, want je foto's zijn mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het wel een mooie foto, ik dacht dat jij al een spiegelreflex had haha. Maar iig, ik heb zelf ook sinds kort een spiegelreflex, de Canon EOS 1000D (369,-), ik ben er echt super blij mee en je kan er zoveel mee! Echt fijn (:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha ja precies,
    welke heb je nu dan precies als ik vragen mag? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een mooie foto! En leuke blog heb je ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een tip; koop een nieuwe body, en een
    tweedehands lens. Dat bespaart heel veel
    geld. Ik heb een Canon eos 450 D, ik heb
    hem gekocht toen de 500d net uit was, dus
    was hij heel erg afgeprijsd. dus kijk naar
    wat oudere modellen, die zijn vaak bijna
    net zo goed, alleen met wat minder snufjes
    of een minder hip uiterlijk. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh ik dacht idd ook al dat je een spiegelreflex had haha. Ik heb een paar dagen geleden de NIKON D3000 van me moeder gekregen! Dat is wel echt een aanrader! X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. het word vaak afgeraden om een tweedehands
    body te kopen, omdat die toch wel echt
    heel belangrijk is, en als er iets kleins
    mis is, is het gewoon behoorlijk onhandig.
    Bij een tweedehands lens weet je meestal wel
    zeker dat ie nog steeds perfect is.

    je zou het erop kunnen wagen, maar dan
    moet je wel goed informeren of hij nog
    in perfecte staat is, en waarom hij
    word verkocht. :]

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik droom al jaren van een spiegelreflex camera. Ben benieuwd of je er een gaat kopen. Je foto's zijn altijd al super mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie foto !! Je ziet er echt mooi uit..

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een spiefelreflex camera. Wauw, daar droom ik nou ook al een tijdje over. Heb er het geld alleen niet voor.
    Die foto hierboven van jezelf is trouwens heel erg mooi!
    Denies, ik blijf het zeggen, maar je moet echt model worden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldige foto!
    Ik zou eerst deze camera proberen te verkopen, en dan pas een spiegelreflex kopen. Dadelijk zit je met twee camera's....

    Liefs Patty & de uk

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik dacht dat je laatst een spiegelreflex had gekregen toen je geslaagd was, haha. Ik vind je foto's nu ook heel mooi hoor! En mooie foto weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Over een spiegelreflex kan je je niet beklagen denk ik. Je hoeft ook geen supersonische te kopen van 1000 euro, een basismodel is goed genoeg. Als je genoeg geld hebt gespaard, zou ik ervoor gaan! Supermooie foto trouwens. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.