zondag 7 maart 2010

Pretty sunday

Mmm, wat is het een mooie dag vandaag! Ik ging naar buiten om foto's te maken en in de zon was het helemaal niet koud. Dat vogeltjesgetjilp maakt me ook vrolijk. Lente, kom alsjeblieft snel! Iets bijzonders heb ik vandaag niet echt gedaan. Na deze schoolweek heb ik een toetsweek, dus ik heb alvast een beetje geleerd voor ontwikkelingspsychologie en aardrijkskunde. Volgend weekend moet ik werken en heb ik een feest van mijn opa en oma. Ze zijn dan 50 jaar getrouwd. Ik heb dan niet zoveel tijd om te leren, maar gelukkig heb ik die maandag en dinsdag na dat weekend nog. Ik hoop dat jullie een leuk weekend hebben gehad!

6 opmerkingen:

  1. ik heb ook zo'n zin in de zomer!
    & mooie foto's weer.
    nog succes met leren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankjewel voor je lieve reactie! ^^
    hele mooie foto's!
    en ik ga je volgen, je hebt een superleuke blog (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie foto's=]
    hopen dat lente heel snel gaat komen
    leuke blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mn broer zei dat de lente wordt overgeslagen, blijft koud en dan rechtstreeks naar de zomer! hoop dat hij het fout heeft haha.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou van de lente [L]
    Ik werk in de supermarkt en nu zie je steeds meer zwangere vrouwen en net geboren babytjes, echt zo lief! En die kleine schaapjes en koetjes in de wei... *Droomt weg*

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.