vrijdag 9 oktober 2009

Men in this town

Ik weet het nog goed. Voor mijn rapport in groep 8 kreeg ik mijn eerste cd van Shakira. 6 jaar later ben ik nog steeds fan van haar, en nu heeft ze ein-de-lijk een nieuwe cd! Hij is vandaag uitgekomen in Nederland, en over een paar dagen komt ie uit in Engeland en Amerika. Mijn broertje heeft meteen alle nummers voor me gedownload. Ik heb ze nog niet allemaal helemaal goed geluisterd, maar 'Men in this town' vind ik heerlijk om naar te luisteren!

Shakira released her new album. Finally! I love the song 'Men in this town'!

13 opmerkingen:

  1. Ik ben geen fan van shakira,
    maar sommige liedjes zijn wel oke

    (l)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahah ja ik weet nog wel haar eerste liedje dat ik erg leuk vond whenever wherever
    ik ben benieuwd naar de nieuwe cd
    nice blog
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had hem even opgezocht en ''men in this town'' is idd superleuk :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben er geen fan van, maar ze heeft wel leuke muziek ;D!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben geen fan van haar.. Maar ze heeft zeker leuke liedjes!
    Bedankt voor je berichtje trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha op haar eerste liedje heb ik nog een dansje opgevoerd.
    X, fashion-nerdic.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oeeh shakira
    ik vind she wolf leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thanks so much voor de tip!
    Het is inderdaad een heerlijk nummer. Vind de nummers iets meer 'bewerkt' dan haar eerdere nummers, maar ze is nog steeds goed. Haha, ja ik ben ook een echte fan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze hebben nu een winactie bij Q music dan mag je stappen in Berlijn en dan kennis maken met Shakira.
    Iets voor jou om mee te doen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke post meissie, en Shakira is zeker goed!
    Ik doe als sport / hobby majorette, en heb een keer een hele duo dans gehad op haar muziek. Ik heb die muziek nog op mijn pc staan, ik zal hem wel is een keer sturen (over de mail ? )

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben niet zo'n fan van shakira.. maar idd, dat liedje van she wolf vind ik wel leuk!

    liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Shakira vind ik ge-wel-dig! :)
    evendat nummer gaan beluisteren ;p

    Kusjes, monique! < 3

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.