donderdag 10 september 2009

Random

10 opmerkingen:

  1. Wauw, beautifull pictures!
    En je nieuwe foto boven aan de pagina is ook geweldig! =D

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele mooie schoenen, de pijn is het waard denk ik ! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De schoenen staan niet op een van deze foto's hoor, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ah ok :p maar die op deze foto zijn heel mooi vind ik ! die waar je zo pijn van had, zijn dat die van h&m? denk eraan om ze ook te kopen, maar als ze zo'n zeer doen..?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi (:
    hihi, die kopjes vind ik leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je tas zo mooi. Heb je die van de kringloop? Als je hem niet meer wilt, wil ik hem graag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jouw tas, foto's, ketting en kopjes zijn echt stunning, kusjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou dat is er ook wel vanaf te zien hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. met welk programma bewerk jij je foto's ?
    echt leuke dingen !

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.