zondag 6 september 2009

Leren!

Vanochtend ging ik proberen te leren voor de pabo rekentoets van volgende week. Ik heb dus maar éen week om me erop voor te bereiden. En rekenen, ik ben er eigenlijk nooit goed in geweest. Ik heb eigenlijk boeken nodig om me voor te bereiden, die heb ik ook gereserveerd. Maar ze moeten dus wel snel binnenkomen, het heeft nu ook geen zin meer om ze op internet te bestellen. De taaltoets hebben we pas over twee weken. Toen we daar uitleg over kregen, zat ik er mooi met een lach op mijn gezicht bij. Ik ben er bijna van overtuigd dat ik die in een keer haal. Maar goed, dat wordt dus blokken deze week, op simpele (uche) rekensommetjes. Vanmiddag zijn we nog naar het bos geweest. Dat vind ik altijd wel leuk, lekker veel foto's maken :D.

10 opmerkingen:

  1. Hey,
    Veel succes met je toetsen volgende week en die week daarop! Het gaat je zeker lukken daar ben ik van overtuigd =)
    Mooie foto's! Zijn dat je zusje en broertje op foto 4?

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, mijn broertje vind het ook niet zo leuk als ik een foto van hem ergens op heb staan! Maar je broertje was juist zo schattig op die foto! Daar hoeft hij zich echt niet voor te schamen! ;-)

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Okee nice ;)
    Doe jij aan linkruil btw?

    Kusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw mooie foto's! vooral die kever is goed gelukt haha (:

    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw mooie foto's!
    en succes alvast met je toetsen!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.