zaterdag 8 augustus 2009

FIRST POST!

Hi! Tijd voor mijn eerste post. Gisteren was ik naar de Efteling geweest met familie. Het was veel rustiger als anders, zeiden ze. En dat vonden wij natuurlijk helemaal niet erg! We hoefden niet héel lang te wachten, dus zijn we in de leukste dingen meerdere keren geweest. We kwamen er ook achter dat Nick en Simon optraden, en daar is mijn zusje heel erg fan van. Dus die vond het helemaal geweldig, we stonden maar een paar meter bij ze vandaan. Een heel geslaagde dag dus :).

Hier nog wat foto's van mijn outfit van vandaag.



4 opmerkingen:

  1. Leuk, Efteling is echt heel leuk! Jammer dat je bent overgeplaatst naar blogspot.com, maar je gaat tenminste nog door! Blijf vooral schrijven want je hebt echt talent. En niet alleen met schrijven maar ook met kleren combineren en foto's maken. Ik wens je heeeeel veel succes.

    Loves Donia (ik zat eerst op Imonline, nu niet meer)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. woooow ik volgde je blog op imonline al en nu je bent overgeplaatst naar blogspot vind ik het nog geweldiger ;D je hebt echt een leuke stijl en een leuke site en leuke foto's en blablabla. :D haha, okee gewoon even om te zeggen dus dat ik je site superleuk vind. ;d ik volg je dus. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit!
    Gele truitje is van H&M? die heb ik dan in het grijs! leuk hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.