zondag 9 augustus 2009

Military jackets? Yes sir!

Bonsoirrr. Ik heb echt zin om te winkelen. Natuurlijk. Ik vind dat ik echt nieuwe dingen nodig heb voor de herfst. Ik weet dat ik blij moet zijn als er hier in dit landje een keer een lekker temperatuurtje heerst, maar mijn zomeraankoopjes zijn nu wel geweest. Daarom zit ik me lekker te bedenken wat voor spulletjes ik allemaal wil kopen als ik de volgende keer ga shoppen. Ik wil een nieuwe jas, schoenen natuurlijk, en ik heb sowieso wat basics nodig. Die military jasjes zijn echt het einde! Zwijmel zwijmel :)..

8 opmerkingen:

  1. Hoi,

    ik volgde je andere blog!En dacht oh nee ze gaat toch niet stoppen :(
    Maar leuk dat je nu op blogspot zit ;)

    Haha en ik zit nu ook helemaal met de nieuwe spulletjes voor de winter daarom slaag ik ook nooit in de uitverkoop ik ga altijd naar de nieuwe collectie;)

    En military jasjes zijn inderdaad helemaal het einde!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind die armband van asos echt geweldig. ik heb bij topshop al die headband gekocht (ook zo'n chained ding) die draag ik ook soms als armband. ik ben de laatste tijd echt verslaafd aan shoppen |: en nog steeds wil ik een militairy jacket..
    leuk dat je op blogspot zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hee mede blogspotter haha
    ik ben het bella. maar echt super leuk dit allemaal die schoenen en die armband (a) een soort van die armbanden hebben ze ook bij de accezoires in a'dam (sorry als het verkeerd geschreven is) x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. welkom bij blogspot :') ik wil dat rokje! <3 xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat military jacket is echt geweldig.
    ik heb hem zelf ook in het zwart.
    hij is echt amaaaazing <33

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ENKELLAARSJES ENKELLAARJES ♥♥♥♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die enkellaarsjes had je toch al? :3 hihi, but i looooove it all .

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.